Theses on the same topic (having an identical keyword):
ZnačkaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
(Nicole Urbančíková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//v6uf9r// | Marketingové komunikace / | Theses on a related topic
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
(Anna Klimenko)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aw1ap/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
(Ananyan Ananyan)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/erhin/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Theses on a related topic
Marketing Strategy in International Markets
(Prathiba Kannan)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/oznvr/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Theses on a related topic
Marketing strategy of Amadeus hotel
(Anel Moldabekova)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//tb0rel// | Economics and Management / | Theses on a related topic
E-learning support of the course PV216 Marketing Strategy in Service Business
(Anna Vaníková)2012, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a724r/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Theses on a related topic
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
(Martin Machek)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44712 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
(Tamara Saakova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ednu8/ | Právo v podnikání / | Theses on a related topic
Oceňování a hodnota značky vybrané společnosti
(Dana Mgr. Horáková)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/3187 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Využitie firemnej filantropie pre posilňovanie hodnoty značky v reklamných agentúrach
(Martina Ivanová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80274 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic