Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Ruské reklamní slogany ve sféře finančních služeb
(Kateřina Chytková)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tuef4/ | Filologie / Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Použití metafor, analogií a přirovnání v reklamním průmyslu (ukázky příkladů a jejich rozbor)
(Šárka Býmová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x745x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategická analýza vybrané společnosti (Kuban Agro-product)
(Viacheslav Dolbysh)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83873 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analysys of product of Russian restaurants in Prague
(Elena Motsenko)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11093/vsh_b_a2/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
Linguistic Analysis of Brand and Product Names: A Contrastive Study
(Jakub Schwan)2023, Diplomová práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/xsuej/ | Anglický jazyk / | Práce na příbuzné téma
Vybraný depozitní produkt – komparativní analýza
(Jan Perlík)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/iyotw/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
(Simona Ďurčová)2015, Diplomová práce, Masarykův ústav vyšších studií / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//vqgk8b// | Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
(Alžběta Matějková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ghyfq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt
(Aneta MATĚJKOVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//39a27v// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma