Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace ve fotografickém umění
(Daniela Matulová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jaez7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
(Thuy Luu Thanh)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k7xpq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace v soudobé praxi tuzemských muzeí umění.
(Alexandra Drozdová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/51155 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
(Barbora Toiflová)2023, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění
• https://is.jamu.cz/th/y36wg/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
(Alijagićová Alijagićová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yaa1l/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
(Karolína Vejražková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/md6u4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Analýza online komunikace Divadla Bez zábradlí
(Pavel Michalička)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l2t6w/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové komunikace podniku Moje dílna z.s. v online prostředí.
(Gabriela Hastíková)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/y5mk0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Dospívající publikum jako segment posluchačů vážné hudby
(Helena Macháčková)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j3ju0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Hypoteční úvěr 100 % jako modifikace klasického produktu
(Kateřina Tomíčková)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qn96f/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma