Zpět na vyhledávání

Theses on the same topic (having an identical keyword):

České muzeum hudby

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

Marketingový plán oddělení dějin hudby Moravského zemského muzea
 (Libuše Janáčková)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/o4igz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic

The Relationship Between Pop Songs Used in the Film Forrest Gump and the History of the United States from the 1950s to the 1970s
 (Hana Barborková)

2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/s115z/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Theses on a related topic

The history of skateboarding and the production of skateboards in connection with the processing of veneer in the USA
 (Martin SÝKORA)

2021, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//fz07ym// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina | Theses on a related topic

Josef Suk - Pohádka léta
 (Tomáš Kraus)

2017, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně

https://is.jamu.cz/th/fwtu3/ | Hudební umění / Hra na klarinet | Theses on a related topic

Smyčcový kvartet č. 2 Josefa Suka v kontextu hudby přelomu 19. a 20. stol.
 (Jan Charypar)

2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/jc5k6/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Hudební věda | Theses on a related topic

Marketingový plán oddělení dějin hudby Moravského zemského muzea
 (Libuše Janáčková)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/o4igz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic

Marketingový plán oddělení dějin hudby Moravského zemského muzea
 (Libuše Janáčková)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/o4igz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic

Marketingový plán oddělení dějin hudby Moravského zemského muzea
 (Libuše Janáčková)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/o4igz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic