Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

České muzeum hudby

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Marketingový plán oddělení dějin hudby Moravského zemského muzea
 (Libuše Janáčková)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/o4igz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

The Relationship Between Pop Songs Used in the Film Forrest Gump and the History of the United States from the 1950s to the 1970s
 (Hana Barborková)

2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/s115z/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

The history of skateboarding and the production of skateboards in connection with the processing of veneer in the USA
 (Martin SÝKORA)

2021, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//fz07ym// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - němčina | Práce na příbuzné téma

Josef Suk - Pohádka léta
 (Tomáš Kraus)

2017, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně

https://is.jamu.cz/th/fwtu3/ | Hudební umění / Hra na klarinet | Práce na příbuzné téma

Smyčcový kvartet č. 2 Josefa Suka v kontextu hudby přelomu 19. a 20. stol.
 (Jan Charypar)

2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/jc5k6/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Hudební věda | Práce na příbuzné téma

Marketingový plán oddělení dějin hudby Moravského zemského muzea
 (Libuše Janáčková)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/o4igz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Marketingový plán oddělení dějin hudby Moravského zemského muzea
 (Libuše Janáčková)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/o4igz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Marketingový plán oddělení dějin hudby Moravského zemského muzea
 (Libuše Janáčková)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/o4igz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma