Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
AnalýzaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
(Adéla Langerová)2024, Disertační práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/tkmf8/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Management kvality ve vztahu k řízení lidských zdrojů ve vybraných hotelech
(Iuliia Vilchanska)2014, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/10576/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Event Management and CRM of the Selected Company
(Tereza Nová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qk9do/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
(Anna Kučerová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/e4iww/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Využití řízení vztahu se zákazníkem k budování značky
(Lenka MUCHOVÁ)2019, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//v67kdu// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
(Marharyta Novoseletska)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/opu9c/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jeho souvislost s řízením vztahů se zákazníky
(Ladislav Hraník)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gjdau/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
E-learning pro zvyšování kvalifikace zaměstnanců v záležitosti komunikace se zákazníky
(Stanislav Konopásek)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//10cz0t// | Systémové inženýrství a informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
(Yana Litvinova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n7olr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
(Petra Ritschelová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u68nc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma