Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
SociologyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklama ako prostriedok socializácie človeka
(Lenka Dvorská)2011, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/bx7bf/ | Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře | Práce na příbuzné téma
Reklama ako prostriedok socializácie človeka
(Lenka Dvorská)2011, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/bx7bf/ | Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře | Práce na příbuzné téma
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
(David Hubáček)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p9304/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Proces učení spotřebitele a zapamatování reklamy
(Kateřina Lipavská)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f9l3q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama, jakožto faktor ovlivňující nákupní rozhodovací proces napříč generacemi
(Barbora ONDEROVÁ)2022, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//u5pkma// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy na proces kupního rozhodování studentů Univerzity Jana Evangelisty Purkyně při výběru potravin
(Tomáš PYŠNÝ)2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//wn1z0c// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Klára Hrabčáková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/stoey/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vizuální vnímání světa: Úloha reklamy v uměleckém procesu
(Iva Katrušáková)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/efipj/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy | Práce na příbuzné téma