Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Technologie AMMKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití technologie AMM pro efektivní řízení procesů prodeje dodávek v energetickém podniku
(Jaroslav Bartoš)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fofy3/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Návrh distribuce nového produktu firmy Lesto s.r.o.
(Eva Bečvářová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/iw09v/ | Dopravní technologie a spoje / Logistické technologie | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty zavádění nového produktu na trh
(Lucie Hrušková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gpc40/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Tvorba produktu cestovního ruchu pro oblast MICE
(Dana Procházková)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/e5jxf/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Práce na příbuzné téma
Zavedení nového produktu do prodeje v systému MLM
(Alena Janová)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//sxpepq// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Zavádění nového produktu na trh - návrh marketingové strategie pro nový výrobek nebo službu ve firmě / organizaci / knihovně / muzeu
(Jana Tobeková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a5lin/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza procesu zavedenia nového bankového produktu na trh( návrh a impelmentácia marketingovej stratégie)
(Zuzana Polková)2011, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/fohuu/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Proces zavedení nového produktu na trh
(Kateřina Vaněčková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c6gjn/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Distribuce a propagace nového produktu vybrané firmy
(Aneta Jirešová)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//mvbch1// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Strategie a její metody při uvádění nového produktu na trh
(Lenka Krbová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o7wan/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma