Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vizuální komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
(Jan LÖBL)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//hctowf// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky a vizuálního stylu neziskového projektu Kunsthalle Praha
(Klára Dudáková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77237 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Projekt Manifesto Market a jeho role v kulturním životě Prahy
(Karolína Kloučková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80287 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Jednotný vizuální styl pro konkrétní projekt
(Lucie Seidlová)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB8819 | Specializace v pedagogice / Grafická tvorba - multimédia | Práce na příbuzné téma
Herberoll - tvorba vizuálního stylu bylinného produktu
(Viktorie MAŘÍKOVÁ)2020, Bakalářská práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//w1uufb// | Výtvarná umění / Fotografie a intermediální tvorba - ateliér Aplikovaná a reklamní fotografie | Práce na příbuzné téma
Vizuální projekt pro hudební subkulturu
(Natálie PORTÍKOVÁ)2021, Bakalářská práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//ya8rfx// | Výtvarná umění / Grafický design - ateliér Vizuální design | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Jednotný vizuální styl jako komunikační prostředek společnosti
(Vanda Raková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ve92l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma