Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Podpora prodejeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě Sariv-Automotive s.r.o.
(Martin Fukala)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jyzxp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako součást marketingové komunikace
(Jan Čadil)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v5ur4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje doutníků v gastronomických zařízeních
(Miroslav Klapka)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12147/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Monika Slavíková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z4mv9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Přímý marketing v teorii i praxi
(Jozef Német)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/vx7jb/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání | Práce na příbuzné téma
Vliv nástrojů komunikace na specifické cílové skupiny
(Petra Bujáčková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w3n25/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Osobní prodej a jeho role v marketingové komunikaci
(Luisa SMRTKOVÁ)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//rofvdj// | Ekonomika a management / Účetnictví a finanční řízení podniku | Práce na příbuzné téma
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Tereza Dufková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e8w0d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Michaela Klusáková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qm8ab/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Barbora Čížková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d9pvn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma