Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová a dramaturgická analýza festivalů New New a Stimul
(Pavel Uretšlégr)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n5in9/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
(Barbora Toiflová)2023, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění
• https://is.jamu.cz/th/y36wg/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma
Hudební festival Znojmo v historickém kontextu hudební kultury města
(Jarmila Ludvíková)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jbrcy/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a provozovací praxe staré hudby | Práce na příbuzné téma
An Analysis of Marketing Communication by the Fingers Up Music Festival
(Martina Janků)2015, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//h46s4j// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Mezinárodní hudební festival Český Krumlov
(Marianna Cimburová)2020, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/15269 | Dramatická umění / Produkce | Práce na příbuzné téma