Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Současné pojetí komplexní propagační akce
(Iveta Hnízdilová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f4s19/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Analysis of communication strategies in promotional discourse: hotel industry
(Jana TEUEROVÁ)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//w5s0h9// | Filologie / Anglický jazyk a literatura - Německý jazyk a literatura | Theses on a related topic
Propagační program vybrané společnosti
(Renáta Jopková)2010, Bakalářská práce, Hornicko-geologická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/82696 | Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin | Theses on a related topic
Význam a využití vybraného propagačního prostředku
(Michaela UHLÍŘOVÁ)2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//jnr8jm// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Theses on a related topic
Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků
(Barbora Kalousková)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j1h3he// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Propagační program vybrané společnosti
(Lucie Zlá)2009, Bakalářská práce, Hornicko-geologická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/75832 | Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin | Theses on a related topic
Využití propagačních prostředků pro efektivní rozvoj firmy Maňásek, s.r.o.
(Miroslava Smrčková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ahxq3/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
(Natálie Půhoná)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//21gl4z// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Analýza firemní identity společnosti NIOSPORT agency,a.s.
(Lucie Hromasová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34308 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
(Mariya Zakharevich)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//bo7l9l// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic