Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
(Šárka Jodlová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cktgo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
(Jiří Straka)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v7uvx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Organizační struktura vybrané reklamní agentury význam jednotlivých pozic
(Yulia Klimenko)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11613/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Mobilní aplikace pro reklamní agenturu
(Tomáš Kubíček)2017, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yszrh/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
(Lukáš Maršálek)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//cenpdm// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Současné pojetí komplexní propagační akce
(Iveta Hnízdilová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f4s19/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a propagace divadelního festivalu TANEC PRAHA
(Simona DVOŘÁČKOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nyja28// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma