Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Věrnost zákazníkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Spokojenost zákazníků a jejich loajalita jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody
(Veronika Techlová)2012, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/43255 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Budování věrnosti zákazníků ve zdravotní pojišťovně Metal Aliance
(Lenka Pípalová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uz0y1/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Konstrukce věrnostního programu jako klíčová součást marketingové strategie
(Martin Chrt)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c08x8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategické řízení společnosti metodou Balanced Scorecard a její vliv na zákazníka
(Martin Fous)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pwumh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv zapojení zákazníka na věrnost značce
(Tereza Vebrová)2016, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3fi6mx// | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
(Veronika Lopatová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91607 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
(Petr Neuman)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81588 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma