Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
(Yana Sudakova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m6mm3/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
(Ruslan Tazhigaliyev)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ps53a/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Marketing Management and marketing planning
(Tatiana Guselnikova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yakah/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Theses on a related topic
Marketing research for new product launch
(Aigerim Sultanalieva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5igm/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
(Gabriela Kratochvílová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dc9ov/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
(Katarína Marešová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cklye/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
(Jakub Kučera)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/opqpt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
(Iuliia Vlasova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j3039/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
(Lucie Drncová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l3wlp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic