Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vizuální identita Hefaistonu
(Kristýna Bartoníková)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//th5zmj// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design | Práce na příbuzné téma
Design redesign
(Nikola Brzáková)2018, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB10589 | Specializace v pedagogice / Grafická tvorba - multimédia | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita existujícího subjektu
(Kateryna ZABUSOVA)2017, Diplomová práce, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//3y7fer// | Design / Ilustrace a grafický design, specializace Grafický design | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita
(Monika MYSLIVEČKOVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//46mjgn// | Výtvarná umění / Grafický design - ateliér Grafický design II | Práce na příbuzné téma
Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
(Barbora Šafaříková)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4zdkgw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Role sponzoringu na tvorbě image značky
(Eva Karimová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jzpv3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer jako nástroj budování image značky
(Tereza Malinová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vjc49/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer jako nástroj budování image značky
(Filip Manert)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vsq9i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Bakhtiyar Sissengali)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bpk2s/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Artur Zhuravlev)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gewuv/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma