Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Mediální plánováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
(Anna Červinková)2024, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c7ffu/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
(Michaela BENEŠOVÁ)2023, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//a8kgwl// | Cizí jazyky pro komerční praxi / Cizí jazyky pro komerční praxi - němčina | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
(Martin Tuček)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fkx9z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice
(Dana Komosná)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zpwsc/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Rozvoj digitálních kompetencí pro uplatnění na trhu práce u zdravotně postižených osob
(Tereza Kučerová)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n9mpg/ | Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
(Natálie Matíková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89201 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Vymezení pojmu cílová skupina senioři
(Blanka Matějková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vcivg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační plán Smart Module na trhu modulárních staveb
(Barbora Jungová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//1sqks7// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
(Jana Němcová)2021, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9r2z7x// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Využití barev v brandu značky a designu produktů na českém trhu
(Denisa Osičková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//otul3q// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma