Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
DůvěraKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
(Roman Sarychev)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/grmip/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The ethical issues in marketing communication
(Anastasia Andreeva)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e91lt/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Ethical issues in marketing communication
(Karina Khaddad)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ejnly/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
(Serpil Boyraz)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o0trf/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role of new media in a modern marketing communication
(Petra Nagajdová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lz40u/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
(Anna Klimenko)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aw1ap/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Návrh a realizace projektu krizové komunikace reklamní agentury jako nástroje obnovení důvěry obchodních partnerů (případová studie)
(Klára Choulíková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q0dcf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Důvěra veřejnosti v nástroje marketingové komunikace
(Pavlína Nováková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mwiq9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Co snižuje důvěru české veřejnosti k reklamě?
(Jana Háková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/askcl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hydrogen mobility in urban public transport. A case study of public transport in Ostrava through the lens of Multi-Level Perspective and ActorNetwork Theory
(Ladislav Miština)2021, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dod5v/ | Mezinárodní vztahy a energetická bezpečnost / | Práce na příbuzné téma