Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Příležitosti k posílení konkurenceschopnosti destinace s využitím analýzy stakeholderů
(Marcela Klapilová)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g7h85/ | Regionální rozvoj / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity destinace cestovního ruchu
(Natálie Bartáková)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/phcm8/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Práce na příbuzné téma
Zážitková turistika jako nástroj rozvoje destinace
(Dominika Horová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/cmarr/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma