Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Cílová skupinaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící jako specifická cílová skupina
(Jana Sheikh)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/et5nk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Positioning České republiky na australském trhu
(Daniela-Nadia CLARK)2020, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//1zc6sv// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie společnosti Albixon se zaměřením na targeting a positioning
(Diana Tonarová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//wzec2v// | Ekonomika a management / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii
(Kateřina Krejčí)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//90gyjv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Positioning výrobku Plum Vodka
(Aneta Krátká)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//liaryh// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Product Design webového portálu pro hledání práce pro důchodce
(Tomáš Mrázek)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//f6v4t1// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Tvorba produktu cestovního ruchu pro segment seniorů
(Kateřina Havlová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/lfxnq/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Práce na příbuzné téma