Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Cílová skupinaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
(David Srp)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qvnp6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
(Ondřej Blažek)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p67pq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vývoj ideálu krásy v marketingu se zaměřením na reklamní kampaň Dove
(Lenka Mrkvová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21298 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Průběh a účinnost reklamní kampaně ve vybrané personální agentuře
(Markéta Havlová)2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB10248 | Ekonomika a management / Finanční management | Práce na příbuzné téma
Grafická úprava knižní edice a reklamní kampaň
(Diana Štěpničková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//qse4cc// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti Tesco Stores ČR, a.s.
(Iva Šlemendová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uv950/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vývoj české audiovizuální reklamy po roce 1990 a její tvůrčí osobnosti
(Dita Škopánová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/avrw8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky
(Šimon BROŽ)2022, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//n54kpg// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící jako specifická cílová skupina
(Jana Sheikh)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/et5nk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Positioning České republiky na australském trhu
(Daniela-Nadia CLARK)2020, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//1zc6sv// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma