Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
(Monika Návojová)2024, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/bh04a/ | Marketing / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace města Vrbna pod Pradědem
(Kateřina Horská)2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ceucg/ | Marketing / | Práce na příbuzné téma
Komunikace města Kuřim s občany
(Zuzana Martini)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n1hgc/ | Veřejná ekonomika a správa / | Práce na příbuzné téma
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
(Andrea Vokálová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vp79j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové komunikace obce
(Jakub Lukšík)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/140059 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Komunikace ve veřejné správě obce Vendryně
(Michaela Szlaurová)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/h5cuq/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace mezi obcí a podniky v mikroregionu Dyje
(Markéta Šrámková)2011, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/vw9tw/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Potenciál a marketingové možnosti statutárního města Kladna
(Jan Maryška)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qfa8n/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace statutárního města Kladna
(Jindřich Pecinovský)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fk0on/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Brand building města jako součást komunikační strategie
(Zuzana Štursová)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j6b99/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma