Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
(Martin Kovařík)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bma83/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza personální strategie konkrétní firmy
(Pavel Picek)2022, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//l0ex8y// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Projekt rozvoje firmy RemanTE Group S. R. O.
(Mykhailo Vatutin)2020, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2ndg7k// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Strategie rozvoje firmy
(Josef Trubačík)2010, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/swn0d/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
(Martin Kovařík)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bma83/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt využití marketingových nástrojů pro měření spokojenosti zákazníků na B2B trzích v SBU Polymery Fatra, a. s.
(Eva ŠTIBRANÝOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//c17vdv// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace
(Lucie Lajsznerová)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//y0ca9a// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
(Jan Vošahlík)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ap2mi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití pasivních optických sítí v prostředí technologických komunikací elektrické distribuční soustavy
(Filip Theodor)2022, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/147386 | Informační a komunikační technologie / Telekomunikační technika | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma