Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Product placement a jeho vliv na chování spotřebitele
(Tereza Slováčková)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//au7gp0// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Neuromarketing a reklama
(Petra Svobodová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w0qka/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama jako prostředek komunikace s dětským spotřebitelem
(Klára Baláková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pgm64/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh způsobu využití multiscreeningu pro vybranou reklamní kampaň daného subjektu
(Jan Hrubeš)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//7xxbld// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
(Ondřej Hanuš)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dq25r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamních kampaní na nákupní chování spotřebitele
(Marek Putna)2020, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//i9k6zl// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele
(Jakub Němčík)2017, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gk0cyl// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska
(Kateřina Šauerová)2015, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB7091 | Ekonomika a management / Finanční management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako nástroj řízení společenského chování lidí
(Vlasta Magrotová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s4j9m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivita užití humoru v reklamní kampani
(Martina Masná)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//f8u74z// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma