Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efektivita užití humoru v reklamní kampani
(Martina Masná)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//f8u74z// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Odraz historické reklamní kampaně v současnosti
(Kateřina Gabrielová)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1crqjr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Neuromarketing a reklama
(Petra Svobodová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w0qka/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Limbické typy , vliv pohlaví a věku zákazníka na rozdíly v preferencích
(Sandra Holubová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d3z2h/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Neuromarketing a analýza nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníků
(Nikola Jarolímová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46264 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Neuromarketing
(Lenka Bejdová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/is1ew/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza)
(Andrea Chrudimská)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gsj45/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (Limbická analýza)
(Radka Šplíchalová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wb9ft/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Neuromarketingová charakteristika cílové skupiny konzumentů biopotravin
(Martina Poláková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc384/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Emocionální působení vzhledu, tvaru a barvy na proces rozhodování zákazníka (limbická analýza)
(Andrea Chrudimská)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gsj45/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma