Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZnačkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
(Bednář Bednář)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/svt8w/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie a trendy řízení značky v praxi rodinného podniku xy
(Jiří Pospíšil)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b66vo/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikační strategie a budování značky Vivaco.
(Kateřina Vansová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//cvpv5f// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Budování značky prostřednictvím sociálních sítí
(Nela Luňáková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6b1b/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Blog jako nástroj budování značky XY
(Karolína Lukašíková)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1ru7rt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt budování silné značky v digitální módě
(Valentina Zimina)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wnknje// | Management a marketing / Design management | Práce na příbuzné téma
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
(Ester Ledecká)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y9b02/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování značky firmy
(Alina Osmolovskaia)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/l0nyc/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK
(Karolína Tomášková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uo0ip/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
(Martin Machek)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44712 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma