Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
corporate identityKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Tereza Janečková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dj30g/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Šárka Topičová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laoa9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Prvky multikulturality v corporate identity firem v ČR
(Magda Neuwirthová)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45244 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
(Lucie Křemenová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/xtq8j/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
(Alfred Czital)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//c87blu// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
(Michaela Bernátová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ta1lg9// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity Akademie věd ČR
(Ivo Svejkovský)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34241 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Corporate identity v rodinnom podniku
(Michal Cerulík)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52528 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Konstrukce marketingového plánu k posílení firemní identity podniku
(Adam Topinka)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p55rw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
(Kristina Lomova)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/al691/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma