Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingový výzkumKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový výzkum v oblasti B2C trhů
(Lucie Guzyová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nttny/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum v automobilovém průmyslu - optimalizace produktu na základě získaných informací
(Anna Mazánková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v2vv0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kvantitativní marketingový výzkum
(Jana Andrášiková)2006, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ll1bm/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve společnosti FAOC
(Vladislav Hypš)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u90yo/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
(Veronika Lajnerová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ypizm/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Senzorická elicitace jako kvalitativní metoda výzkumu v gastronomii
(Vojtěch Černý)2022, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/zzxfh/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Symptotermální metoda a fyziologický cyklus ženy
(Michaela Burkotová)2020, Bakalářská práce, Lékařská fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kljw0/ | Porodní asistence / Porodní asistentka | Práce na příbuzné téma
Kvantitativní metoda individualizace daktyloskopických stop
(Eliška Peštová)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/ojpea/ | Bezpečnostní management / | Práce na příbuzné téma
The effect of aesthetic product presentation on consumer perception and purchase making: The case of Candelae Stories
(Anastasiia Donchenko)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83275 | Management / | Práce na příbuzné téma
Strategic Analysis of Turkish Airlines
(Nadir Huseyn-zada)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88398 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma