Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Metody výcviku prodejních dovedností
(Aleš Jíra)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t4rgr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Osobní prodej - efektivní nástroj prodeje
(Julie Jílková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zthst/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Osobní prodej - efektivní nástroj prodeje
(Julie Jílková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zthst/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Identifikace klíčových faktorů v rozhodování spotřebitele pro maximalizaci zisku internetového obchodu
(Martin Placek)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//fn1adc// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Osobní prodej - efektivní nástroj prodeje
(Julie Jílková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zthst/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Lenka Hrnčířová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dc6kl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
(Pavel Hoda)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n4gfk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
(Michala Břusková)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h4nz7/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
(Karyna Yusupova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sbkgp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma