Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Věrnost zákazníkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka
(Tomáš Bojanovský)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qo13n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a analýza věrnostních programů u společnosti DM a Teta
(Květa Pamánková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x72bl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál
(Helena Ulrychová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zsmog/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka
(Tomáš Bojanovský)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qo13n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a analýza věrnostních programů u společnosti DM a Teta
(Květa Pamánková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x72bl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál
(Helena Ulrychová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zsmog/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zpracování věrnostního programu pro vybraný podnikatelský subjekt
(Nikola Burdychová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hzzoc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - Tesco Clubcard
(Jana Zemanová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p7oqx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Konstrukce věrnostního programu jako klíčová součást marketingové strategie
(Martin Chrt)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c08x8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Posouzení věrnostních programů retailových řetězců s potravinami a formulace návrhů na zlepšení
(Mariia Skrypnykova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89251 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma