Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
(Nhung Quachová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w8vd7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relations státního podniku Povodí Vltavy
(Veronika Volfová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fj951/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relations a politické strany
(David Janda)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rnmoz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
(Adam Kabyl)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ln4oe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relations vybrané neziskové organizace
(Adam Rapák)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ukba4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
(Barbora Flegelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Campaign Strategies of Presidential Candidates in the 2016 US election: An analysis using the Blotto Game model
(Zuzana Knop-Kostková)2006, Diplomová práce, CEVRO Institut
• https://is.vsci.cz/th/ovcya/ | Philosophy, Politics, Economics / | Práce na příbuzné téma