Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZnačkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Employer Brand ve společnosti Česká spořitelna, a.s.
(Barbora Bízová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71608 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
The Strategy of the Brand SUPRADYN in Belarusian Market.
(Nastassia Shlapak)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31991 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Marketingová analýza in-store eventu konkrétní značky
(Denisa Kraftová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76452 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
(Nikola Novosádová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//oejmqa// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
(Lucie Musilová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//61jzj7// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti Raiffeisenbank
(Klára Valentková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p1tfw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace značky kvality KLASA
(Klára Janečková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/swwld/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Mezinárodní srovnání postojů generace Y ke kvalitě a značkám kvality potravin
(Denisa Kováčová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117709 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma