Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
(Jakub Červenka)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhdgs/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Tereza Janečková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dj30g/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Lucie Zábranská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzf66/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Ekaterina Ovchenkova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ew9gx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity jako nástroj marketingu ve firemní praxi
(Martin Mládek)2006, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Gabriela Ducháčová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rrksz/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Šárka Topičová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laoa9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Vitalina Besogonova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nenzo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza corporate designu firmy Elektropřístroj, s.r.o.
(Tereza Prokešová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rcy9h/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komplexní analýza Corporate Identity ve společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.
(Eva Pitříková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dqhld/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma