Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Transsexualita FtMKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Dokaž, že jsi muž. Transsexualita FtM
(Alex VIMRŮ)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//hzovja// | Sociální politika a sociální práce / Sociální práce | Práce na příbuzné téma
Dokaž, že jsi muž. Transsexualita FtM
(Alex VIMRŮ)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//qa9o0p// | Sociální politika a sociální práce / Sociální práce | Práce na příbuzné téma
Sexualita u transsexuálů FtM
(Vojta MARKŮ)2015, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//54cclt// | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Cizinkami ve své zemi: identita, stigma a strategie integrace českých muslimek
(Tamara Nasriová)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wzruq/ | Filozofie / Religionistika | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita a komunikační strategie pro síť regionálních kulturních institucí
(Samuel Preisler)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//kf155c// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie a brand identita hudebního tvůrce
(Nikola Svobodová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//zrdthv// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Brand building města jako součást komunikační strategie
(Zuzana Štursová)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j6b99/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie vybrané firmy/instituce
(Matyáš Vlk)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/drurt/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
strategie a identita nevládních organizací, které se zabývají sociálním podnikáním
(Klára Navrátilová)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sqz4k/ | Mediální a komunikační studia (kombinované) / Sociální politika a sociální práce | Práce na příbuzné téma
Návrh nové identity značky a její komunikační strategie
(Michaela Vávrová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82958 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma