Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Product placementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace - product placement
(Kryštof Pearse)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//azs2kp// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace - product placement
(Yuliia Makarova)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//9vigru// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace - product placement
(Karyna Vasiuk)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//p59caf// | Veřejná správa a regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
(Yuliya Laas)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b8dth/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Product Placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
(Robert Novotný)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/suts0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace - product placement
(Veronika Plodková)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//mn9jhz// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace - product placement
(Filip Šlampa)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//89xkvv// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
(Barbora Flegelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Television: Critical and positive approaches
(Martina Jajtnerova)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hnj91/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma