Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
New types of media and its influence on the Corporate Communication
(Michaela Padevětová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ahbst/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
(Adéla Šlajchová)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/y0gnn/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Kristýna Pospíšilová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/elc6v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
(Michaela Mandátová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jx9oz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The role of New Media in a modern Marketing Communication
(Anar Kabdylova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yyqyw/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(David Vincenc)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r1jm6/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
(Lucie Křemenová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/xtq8j/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Vývoj Corporate Designu ve společnosti Baťa
(Monika Masojídková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vyduf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
(Barbora Kupcová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d5cjm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma