Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Propagace církví v ČR: Analýza propagace římskokatolických farností ve Zlíně
(Lenka FOJTÍKOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//careny// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
(Dominika Pipreková)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/vuxkv/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza propagace kulturních atraktivit v destinaci Coimbra
(Daniela Klusáčková)2019, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB11675 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Analýza propagace a prezentace památky UNESCO Hornický region Krušnohoří
(David Moudrý)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85990 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
(Nela Čtvrtečková)2021, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM6767 | Informační management / | Práce na příbuzné téma
Analýza propagace prodejen retailového řetězce
(Vít Voska)2020, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//i5ogs2// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
(Daria Dymova)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mu36w/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma