Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
EtikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Etický kodex a jeho význam pro profesní kompetence v pozici manažera (v konkrétní organizaci)
(Matěj Nováček)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/sqkt0/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Etický kodex a jeho význam pro profesní kompetence v pozici manažera (v konkrétní organizaci)
(Lenka Kršová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/dx500/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Etický kodex zaměstnanců ve veřejné správě a jeho vliv na firemní kulturu
(Monika SCHÖDLBAUEROVÁ)2022, Bakalářská práce, Fakulta právnická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//5vr85u// | Právní specializace / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Etický kodex jako součást podnikové kultury
(Miroslava Manková)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//8oyexr// | Veřejná správa a regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Etický kodex zaměstnanců ve veřejné správě a jeho vliv na firemní kulturu
(Eva VEVEROVÁ)2021, Bakalářská práce, Fakulta právnická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//8xg85m// | Právní specializace / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Etický kodex v kontextu firemní kultury a identity
(Nikola Vardžáková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//6s809c// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Firemní kultura jako základní faktor úspěšného rozvoje firmy
(Olga Spivakova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gfnx3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Etický kodex zaměstnanců ve veřejné správě a jeho vliv na firemní kulturu
(Iveta KAVKOVÁ)2018, Bakalářská práce, Fakulta právnická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//t9w9wz// | Právní specializace / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Firemní kultura jako marketingový nástroj
(Jana Hůlová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o1jne/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Morálka dostatečného a morálka nedostatečného důvodu u Friedricha Nietzscheho
(Zdeněk Kochtík)2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tceqc/ | Filozofie / | Práce na příbuzné téma