Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
loajalita zákazníkůKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
(Gabriel Kahoun)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/o2264/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníků vybraného podnikatelského subjektu
(Michaela BUČILOVÁ)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//jng7y2// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníků B-Fit fitness Frýdek-Místek
(Petr CHAMRÁD)2024, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//6iye1x// | Tělesná výchova a sport / Pohybová aktivita, rekreace a zdraví | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
(Daniel Baumruk)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/sk27a/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
(Daniel Brych)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/wsrpu/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
(Yana Litvinova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z1aio/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
(Petra Syrová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fcl0t/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
(Nataliia Marhita)2022, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vshe.cz/th/b73e5/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
(Zuzana Pindorová)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/t48rx/ | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
(Michal Hampel)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kse94/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma