Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Regulace reklamy na internetu
(Tomáš Barychar)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aky7g/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Regulace reklamy
(Ladislav Kříž)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/byrgr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Regulace reklamy
(Martin Šuťák)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lhg92/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Pohled společnosti na etický kodex reklamy
(Ľuboš Kubena)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//66dity// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
(Martina KREJČÍŘOVÁ)2011, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//ra6373// | Specializace v pedagogice / Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání a výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání | Theses on a related topic
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
(Kristýna Matoušková)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ewzflc// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Theses on a related topic
Etický kodex reklamy
(Dominik Kameš)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//5l121l// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Theses on a related topic
Šokující reklama a její právní limity
(Klára Guňková)2015, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/apy8u/ | Právo a právní věda / Právo | Theses on a related topic
Advokátní reklama v rozhodovací praxi České advokátní komory a Nejvyššího soudu Spojených států amerických
(Marcel Jurčaga)2017, Rigorózní práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oowi6/ | Právo a právní věda / Právo | Theses on a related topic