Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
VodafoneKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
(Alžběta Jílková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78763 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
(Hana Sysová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eczbx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Internetový marketing na YouTube - video marketing
(Eduard Karapetyan)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m1lbb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
(Alexandra Nam)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ac22b/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
(Irakli Baiadze)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hfd71/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
(Kateřina Hauptová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iiqdt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma