Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
public relationsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Public relations vybrané neziskové organizace
(Veronika Hašková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/obyq0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
(Veronika Krajčová)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/od0ii/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Public relations v době pandemie
(Procházková Procházková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/grxus/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
(Natálie Mayahová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ifrkn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Role public relations v komunikačním mixu organizací
(Šárka Kosková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gabye/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate social responsibility and its role in the public relations
(Nelli Darbinyan)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nalbv/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Public relations in the global organisations
(Elena Babayan)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/goga5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Corporate social responsibility and its role in the public relations
(Ekaterina Sukhova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y4m1y/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Význam chování prodavačů pro vytváření image firmy
(Jiřina Petáková Hejná)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gcwdm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma