Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
(Kateřina Skalická)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/owf67/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Firemní design jako atribut obchodní strategie společnosti GALATEK a.s., Ledeč nad Sázavou
(Irena Knytlová)2015, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//yeqewi// | Hospodářská politika a správa / Evropská hospodářskosprávní studia | Práce na příbuzné téma
Analýza, design a realizace dashboardu pro firemní použití
(Jan Faron)2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ksx2h/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Re-design firemního webu společnosti Entec
(Tomáš Martínek)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//lbrqjv// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Image v marketingu z pohledu psychologie
(Cristina Burlac)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nt5lt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam a formování image firmy (Na příkladu image firmy Douwe Egberts)
(Denisa Malá)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/udqei/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Image marketingu z pohledu psychologie
(Kateřina Kadlecová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t7wr5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
(Karel Kučerovský)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82829 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
(Kristýna Kosatíková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y497x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma