Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Mystery shoppingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Charakteristika bankovního trhu v ČR v letech 2004 až 2012
(Anna Maľová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/hf1af/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Compliance v bankovnictví
(Hana Petrů)2014, Rigorózní práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l4zmz/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
(Kateřina Caklová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h2kr1/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
(Lucie Sobotková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/li1e0/ | Ekonomika a management / Finance - blok B | Práce na příbuzné téma
Osobnost prodejce a klienta v komunikaci
(Olga Lesková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/borhk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Valeriya Sementsova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qnsgg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahu se zákazníky v jednotlivých segmentech bankovní instituce
(Michal Plaček)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vhcvu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
(Magdaléna Lesonická)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i8n7q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
(Igor Botlík)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g1b6j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Webová aplikace propojující účetní a daňové poradce se zákazníky
(Lukáš Hekrdla)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//91if4t// | Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika | Práce na příbuzné téma