Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
eventKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Mobilní chování návštěvníků vybraných měst ČR (příklad Praha, Brno a Ostrava)
(Tomáš Sochor)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kfzge/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Mobilní chování návštěvníků vybraných měst ČR (příklad Praha, Brno a Ostrava)
(Jakub Živna)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n31lk/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Z koncentračních táborů k návratům domů - osvobození a repatriace přeživších židů po roce 1945 s přihlédnutím na Prahu a Brno
(Iveta Šimková)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z1y6l/ | Historie / Moderní dějiny | Práce na příbuzné téma
Formy a časoprostorové vzorce mobility osob mezi Prahou a Brnem
(Vojtěch Henzl)2022, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vrdu4/ | Geografie a kartografie / Geografie | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
(Kamila Urbánková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cjwrg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt "Specializované výstavy a veletrhy" jako marketingový nástroj
(Michal Čmakal)2014, Bakalářská práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//3acz4v// | Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové komunikace pro umělecké výstavy
(Rudolf Baron)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117874 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Veletrhy a výstavy cestovního ruchu jako nástroj marketingové komunikace v cestovním ruchu
(Barbora CÍSAŘOVÁ)2013, Bakalářská práce, Fakulta tělesné kultury / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//gh0s27// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Práce na příbuzné téma
Veletrhy a výstavy - nástroj marketingové komunikace
(Dana Köpplová)2007, Bakalářská práce, Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//cz8ful// | Provoz a ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Event ako komunikačný nástroj vysokých škôl
(Martin SOKOL)2011, Bakalářská práce, Fakulta tělesné kultury / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//zy5klk// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Práce na příbuzné téma