Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Branding, kultúrnych, inštitúciíKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Dom umenia mesta Brna. Prípadová štúdia k brandingu kultúrnych inštitúcií.
(Lucia Alcnauerová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c6dbt/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Zpřístupnění Arnoldovy vily v rámci festivalu Open House Brno 2020
(Adam Lyčka)2020, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/sso8c/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma
Dom umenia mesta Brna. Prípadová štúdia k brandingu kultúrnych inštitúcií.
(Lucia Alcnauerová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c6dbt/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Muzeum města Brna se zaměřením na marketing návštěvnosti
(Alena Procházková)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m2hxu/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
(Aneta Bahelková)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ulh6z/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Event marketing vybranej turistickej destinácie mesta Brno- Vila
(Michal Hollý)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Urban branding jako nástroj udržitelného rozvoje měst – případová studie města Brna
(Barbora Janoušková)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/io016/ | Regionální rozvoj / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Marketing a kulturní management Muzea města Brna
(Dana Horníčková)2009, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iz7jf/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma
Dom umenia mesta Brna. Prípadová štúdia k brandingu kultúrnych inštitúcií.
(Lucia Alcnauerová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c6dbt/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Role TIC v marketingu destinace cestovního ruchu (příklad města Brna)
(Adriána Škodová)2012, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vovv2/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch | Práce na příbuzné téma