Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
PEST analýzaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
(Renata Abulaesova)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hi4hn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku Cosmetic Dent v sektoru služeb
(Jindra Ševčíková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rg9ld/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
(Martina Součková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81363 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán pro kosmetickou značku NYX Professional Makeup
(Phuong Dung NGUYENOVÁ)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//mh1p50// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán zavedení nové kosmetické značky na český trh
(Zuzana Benešová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/edm3e/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace výrobku pro zahraniční trh
(Denisa Dvořáková)2018, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/h948z/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Market launch strategy of the brand Kiehl´s
(Dominika Hartová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48080 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Uvedení nového výrobku na kosmetický trh
(Iveta Kozáková)2007, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ptnft/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie uvedení nové značky přírodní kosmetiky na trh
(Silvie Hynčicová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//5xl8l8// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Natura’s market strategy to enter Czech Republic
(Adéla Schneeweissová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94361 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma