Theses on the same topic (having an identical keyword):
FMCGKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Effectiveness of Sales Promotion Tools in the FMCG Sector
(Lucie Müllerová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29891 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
(Petra Sinkulová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l3szl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic