Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Public relationsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
(Petra Žáková)2024, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/bqgxh/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nestátní neziskové organizace - jejich místo v rozvoji občanské společnosti se zaměřením na vybranou neziskovou organizaci
(Karolína Lančová)2021, Bakalářská práce, Fakulta veřejných politik v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/tn0ex/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná správa a sociální politika | Práce na příbuzné téma
On-line nástroje pro neziskové organizace se zaměřením na komunitní nadace a jejich roli v občanské společnosti
(Pavlína Kozolková)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tquco/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Public relations vybrané neziskové organizace
(Veronika Hašková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/obyq0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity konkrétní společnosti
(Soňa Smejkalová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11395/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Lucie Zábranská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzf66/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Vitalina Besogonova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nenzo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nástroje budování image neziskové organizace se zaměřením na corporate identity a public relations.
(Michaela ŠTEFKOVÁ)2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//m4pbqa// | Humanitní studia / Management v neziskovém sektoru | Práce na příbuzné téma
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
(Lucie Křemenová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/xtq8j/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
(Martina Vítů)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/nd24w/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma