Theses on the same topic (having an identical keyword):
ZnačkaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Crowdfunding a využití marketingového trendu „Word of Mouth“
(Čestmír Riesenfeld)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73745 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Hodnocení e-Word Of Mouth českých bank na Facebooku a webových komentářích
(Petr Škola)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45216 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Theses on a related topic
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
(Tamara Saakova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ednu8/ | Právo v podnikání / | Theses on a related topic
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
(Ester Ledecká)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y9b02/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Vliv používání eko-značek a značky Fair Trade na kupní chování spotřebitele u kávy značky Tchibo
(Ekaterina Sorokina)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3jc05g// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Theses on a related topic
Posílení konkurenceschopnosti značky na základě rozvoje komunikace značky
(Natália Jankechová)2017, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//9q33ik// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
(Monika Bátorová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//qio8q2// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Theses on a related topic
Privátní značky jako hrozba pro národní značky na českém trhu
(Tereza Málková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90083 | Management / | Theses on a related topic
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
(Ondřej Heimerle)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//5x3l9g// | Veřejná správa a regionální rozvoj / | Theses on a related topic
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
(Barbora Klánová)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//bfi83r// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Theses on a related topic